دکتر ریما سرحدیان - کلینیک پوست مو و زیبایی
آدرس: ارومیه، چهار راه شورا، خیابان شورا، ساختمان کاکران، بالای داروخانه دکتر مائیل، طبقه اول، واحد 201 و 202

قیمت بوتاکس در ارومیه【تعرفه امسال】+نمونه کارها!

تزریق بوتاکس یکی از بهترین خدماتی است که در کلنیک زیبایی دکتر ریما سرحدیان به بهترین شکل انجام می شود. این خدمات شامل بوتاکس پیشانی، گوشه چشم، خط لبخند و قیمت است. در این صفحه میخواهیم قیمت بوتاکس در ارومیه را بررسی کرده و به شما بگوییم که هزینه بوتاکس پیشانی در ارومیه و البته سایر قسمت های صورت، چقدر است.

برای دریافت قیمت و تعرفه های امسال با این شماره ها تماس بگیرید.
خط 1 : ۰۴۴۳۳۴۳۶۹۶۹
خط 2 : ۰۴۴۳۳۴۳۷۹۷۹
خط 3 : 04433438989

پاسخ گویی (9 صبح تا 9 شب)

فهرست محتوای این صفحه

تزریق بوتاکس در ارومیه

امروزه افراد بسیاری برای از بین بردن چین و چروک‌های صورتشان، به تزریق بوتاکس روی می‌آورند. ممکن است شما هم مایل باشید این کار را انجام دهید؛ اما سوال‌های زیادی هم در این زمینه داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است بپرسید: آیا تزریق بوتاکس با توجه به سن من کار درستی است؟ یا اینکه هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟ چگونه می‌توانم یک دکتر پوست در ارومیه پیدا کنم که خدمات تزریق بوتاکس را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

اگر ساکن ارومیه باشید، می‌توانید به کلینیک دکتر ریما سرحدیان مراجعه کنید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که این کلینیک یکی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس در ارومیه است. اگر تردید دارید، کافی است یکبار به مطب ایشان مراجعه کنید و جواب تمام سوال‌های خود را دریافت نمایید.

دکتر ریما سرحدیان

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در ارومیه

دکتر ریما سرحدیان،یکی از افراد حاذق و با تجربه  می باشند که در زمینه تزریق بوتاکس تخصص دارند. در مطب دکتر ریما سرحدیان  از مواد بوتاکس باکیفیت برای مشتریان گرامی استفاده می شود. بر خلاف بسیاری از مراکز دیگر که تزریق بوتاکس زیر نظر و حتی توسط افراد غیر پزشک صورت می گیرد، در این کلینیک شما ابتدا توسط دکتر سرحدیان معاینه اولیه می شوید و سپس عمل تزریق بوتاکس نیز توسط خود دکتر سرحدیان انجام می گردد تا مطمئن شوید تمام فرایند خدمات بوتاکس شما به صورت کاملا علمی و اصولی انجام شده است.

آدرس : ارومیه – چهار راه شورا – خیابان شورا –  ساختمان کاکران – بالای داروخانه دکتر مائیل – طبقه اول – واحد 201 و 202​

تزریق بوتاکس در ارومیه به چه صورت انجام می شود؟

تزریق بوتاکس در ارومیه، در کلینیکی که معرفی کردیم، توسط یک پزشک باتجربه به صورت سرپایی صورت می‌پذیرد. دکتر ریما سرحدیان، ابتدا صورت شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس نقاطی که نیاز به تزریق بوتاکس دارند را مشخص می‌کند. در نهایت مقدار معینی از بوتاکس را، به کمک سوزن بسیار ظریفی، به قسمت‌های مشخص شده تزریق می‌نماید. این کار در نهایت دقت صورت می‌پذیرد.

تزریق بوتاکس در مدت زمان کوتاهی (در حد چند دقیقه) انجام می‌شود. در حین تزریق، شما درد بسیار ناچیزی را حس خواهید کرد. به همین دلیل نیازی نیست که بیهوش شوید. در مورد بی‌حسی موضعی نیز پزشک تصمیم می‌گیرد.

لازم به ذکر است که نتایج تزریق بوتاکس بلافاصله آشکار نمی‌شوند. بعد از اینکه بوتاکس تزریق کردید، باید چند روز صبر کنید. بنابراین اگر برای رویداد خاصی می‌خواهید بوتاکس تزریق کنید، باید حداقل دو هفته قبل، به کلینیک مراجعه نمایید.

قیمت بوتاکس در ارومیه و عوامل موثر بر آن

اگر خیلی در مورد قیمت‌ها کنجکاو هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک ما مراجعه کنید تا یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشیم. طی این جلسه هر نوع اطلاعاتی که لازم دارید را به شما خواهیم داد. واقعیت این است که هزینه بوتاکس از فردی به فرد دیگر متفاوت است. قیمت بوتاکس به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. برخی از این فاکتورها عبارتند از:

میزان تزریق بوتاکس و تاثیر قابل توجه آن روی قیمت بوتاکس در ارومیه

میزان تزریق بوتاکس یکی از مهم‌ترین عواملی است که روی هزینه نهایی این عمل تاثیر می‌گذارد. همانطور که می‌دانید، چروک‌ها در قسمت‌های مختلفی از صورت هستند. برخی از آن‌ها بسیار عمیق و برخی دیگر سطحی هستند. بنابراین برای از بین بردن هرکدام از آن‌ها، میزان مشخصی بوتاکس لازم است. طبیعتا هرچه دوز بیشتری لازم باشد، هزینه بوتاکس نیز بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که مقدار دقیق محلول بوتاکس مورد نیاز، حین درمان مشخص می‌شود.

هشدار!!!

توصیه می کنیم برای تزریق بوتاکس صورت فقط به مراکز زیبایی که توسط پزشک پوست، مو و زیبایی اداره میشود مراجعه کنید و هرگز تزریق بوتاکس خود را به فرد غیر متخصص نسپارید.

اندازه منطقه‌ای که نیاز به تزریق دارد روی قیمت بوتاکس در ارومیه اثرگذار است

هر چه چروک‌ها محدوده بزرگ‌تری را اشغال کرده باشند، برای از بین بردنشان، بوتاکس بیشتری مصرف می‌شود. مثلا محدوده چروک‌های پیشانی نسبت به گونه بزرگتر است و محلول بیشتری نیاز دارد. این موضوع در قیمت این درمان تاثیر می‌گذارد.

هزینه کلینیک و دستمزد پزشک

هزینه کلینیک و دستمزد پزشک از دیگر مواردی هستند که روی قیمت بوتاکس در ارومیه تاثیر می‌گذارند. البته این مورد در مقایسه با سایر هزینه‌ها چندان زیاد نیست. بااین‌حال، روشن است که هرچه کلینیک مجهزتر و معتبرتر بوده و پزشک نیز باتجربه‌تر و بامهارت‌تر باشد، این هزینه بالاتر خواهد بود. که قطعا ارزشش را دارد. فراموش نکنید که صرفه جویی در این زمینه می‌تواند چهره شما را در معرض خطر قرار دهد.

نیاز به تزریق مجدد یکی از عوامل تاثیر گذار قیمت بوتاکس در ارومیه است

گاهی چروک‌ها بسیار عمیق یا زیاد هستند و یک جلسه برای رفع آن‌ها کافی نیست. لازم است این افراد دفعات بیشتری به کلینیک مراجعه نمایند و تزریق بوتاکس انجام دهند. البته این موضوع باعث می‌شود هزینه این کار بیشتر شود.

کاربردهای تزریق بوتاکس

بوتاکس ماده‌ای است که عمدتا برای زیبایی و جوانسازی پوست، تزریق می‌شود. در این قسمت برخی از کاربردهای زیبایی آن را ذکر ‌کرده‌ایم.

علاوه بر این‌ها، بوتاکس کاربردهای درمانی نیز دارد. به عنوان مثال از بوتاکس برای درمان میگرن، درمان اسپاسم عضلات گردن و یا صورت، درمان یا کاهش تعریق بیش از اندازه و… استفاده می‌شود.

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به مناطقی از صورت دارای مجوز نیست. یعنی اگر بوتاکس به این نقاط تزریق شود، ممکن است عوارضی ظاهر شوند. وقتی به کلینیک مراجعه کنید علاوه بر قیمت بوتاکس در ارومیه، این موارد نیز به طور دقیق به شما گفته می‌شوند. برخی از این مناطق عبارتند از:

مناطق ممنوعه بوتاکس

6 تا از مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس که باید بدانید!

تزریق بوتاکس در مناطق ممنوعه، می تواند خطرات جدی و غیرقابل درمانی برای بیمار به همراه داشته باشد. این نواحی را در این مقاله معرفی می کنیم.

دکتر پوست در ارومیه

دکتر پوست در ارومیه【 10 دکتر برتر】+آدرس و نمونه کار

اگر به دنبال دکتر پوست در ارومیه هستید و نمی دانید کدام دکتر و متخصص پوست را برای رفع مشکل خود انتخاب کنید، این لیست می تواند به عنوان یک راهنما برای شما باشد.

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس در ارومیه

قبل از تزریق بوتاکس باید از انجام برخی کارها اجتناب کنید، تا تزریق بوتاکس به خوبی انجام شود و نتیجه رضایت بخشی داشته باشد. لیست دقیقی از این کارها را پزشک در اختیار شما خواهد گذاشت. با وجود این، ما برخی از اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس را در این قسمت بیان کرده‌ایم.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس

ماندگاری بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است. این موضوع به عوامل گوناگونی مانند: کیفیت محلول بوتاکس، نوع چروک، جنس پوست یا سبک زندگی بستگی دارد.

مثلا ماندگاری بوتاکس در افرادی که پوست ضخیمی دارند، کمتر است. یا در مورد کسانی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند و متابولیسم بدنشان بالا است، اثر بوتاکس زودتر از بین می‌رود. اولین تزریق نیز اثر کوتاه مدتی دارد. به عبارت دیگر، اگر برای اولین بار بوتاکس تزریق کنید، ممکن است ماندگاری آن کم باشد. اما پس از چندین بار تزریق، ماندگاری این ماده بیشتر خواهد شد. از طرفی معمولا بوتاکس‌های باکیفیت‌تر دوام کمتری دارند.

به طور کلی میزان ماندگاری بوتاکس بین 6 تا 12 ماه خواهد بود. هنگامی که اثر آن از بین رفت دوباره برای انجام آن اقدام کنید. همچنین اگر از پوست خود مراقبت کنید و غذاهای سالم مصرف نمایید، می‌توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

بهترین زمان تزریق بوتاکس

یکی از سوالاتی که در این زمینه بسیار پرسیده می‌شود این است که در چه سنی می‌توان بوتاکس تزریق کرد؟ باید گفت تزریق بوتاکس در هر دهه‌ای از زندگی قابل انجام است. یعنی از دهه 20 سالگی تا دهه 70 سالگی، برای از بین بردن چین و چروک صورت، می‌توان بوتاکس تزریق کرد. با وجود این، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس، دهه 20 و 30 سالگی است. زیرا در این سنین، چروک‌ها هنوز ریز و سطحی بوده و عمیق نشده‌اند و راحت‌تر رفع می‌شوند.

از طرفی، شاید بهتر باشد در تابستان که هوا بسیار گرم است، بوتاکس تزریق نکنید. البته منعی برای آن وجود ندارد. بهترین زمان تزریق بوتاکس با توجه به شرایط فردی و شغلی خودتان قابل تعیین است.

عوارض بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس سال‌هاست که انجام می‌شود. این شیوه جوان سازی پوست، یک درمان رسمی و تایید شده است. اگر برای تزریق بوتاکس به یک پزشک ماهر مراجعه کنید، عوارض خطرناکی مشاهده نخواهید کرد.

بعضی از افراد ممکن است هیچ عوارضی را تجربه نکنند. اما بعضی دیگر ممکن است در ناحیه تزریق، قرمزی، کبودی، تورم، درد و خونریزی داشته باشند. این علائم طبیعی هستند و به زودی از بین می‌روند. به ندرت فرد ممکن است سردرد، ضعف و گرفتگی عضلات، حالت تهوع، اسهال و مواردی مانند آن را به صورت خفیف تجربه کند. این عوارض نیز طبیعی و گذرا هستند.

بنابراین توصیه می‌کنیم، برای تزریق بوتاکس حتما به یک کلینیک معتبر مانند کلینیک دکتر ریما سرحدیان مراجعه کنید و این مسئله را جدی بگیرید. برای تعیین وقت و اطلاع از قیمت بوتاکس در ارومیه به ما پیام بدهید.

عوارض جدی زمانی به وجود می‌آیند که یک فرد غیر متخصص کار تزریق را انجام دهد. در واقع تزریق بوتاکس در نواحی ممنوعه، دوز نامناسب، استفاده از مواد بی‌کیفیت و غیره مشکلاتی را برای فرد به وجود می‌آورند. این مشکلات شامل: از دست دادن کنترل ادرار، تب، مشکلات بینایی، ضعف شدید عضلات، ضربان نامنظم قلب و غیره هستند.

مشاوره و استعلام قیمت
044-33436969 044-33437979 044-33438989 09141487241
اگر امکان تماس از جانب شما وجود ندارد
ما با شما تماس میگیریم
فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

سوالات متداول تزریق بوتاکس در ارومیه

اگرچه افراد بسیاری می‌توانند بوتاکس تزریق کنند، گروه‌هایی هم هستند که نباید این کار را انجام دهند. در واقع تزریق بوتاکس برای آنها خطرناک است. این افراد شامل گروه‌های زیر هستند:

  • زنان در دوره بارداری و شیردهی. این افراد بهتر است تزریق بوتاکس را به بعد از دوران شیردهی موکول کنند.
  • اشخاصی که سنشان زیر 18 یا بالای 80 است.
  • کسانی که به ماده بوتاکس حساسیت دارند. البته این موضوع بسیار نادر است.
  • مبتلایان به برخی بیماری‌ها مانند: آسم، مشکلات قلبی-عروقی، بیماری‌های عفونی و التهابی، ام‌اس و…
  • افرادی که عضلات صورت آن‌ها ضعیف است.

در این مواقع معمولا باید منتظر بمانید تا اثر بوتاکس، خود به خود از بین برود و سپس به یک دکتر قابل اعتماد مراجعه نمایید. با این حال، بهتر است با یک کارشناس، جلسه‌ای داشته باشید و نظر وی را با توجه به شرایط فردی خود جویا شوید. همواره می‌توانید با ما تماس بگیرید، هرآنچه نیاز دارید بدانید را به شما خواهیم گفت حتی قیمت بوتاکس در ارومیه.

نظرات و سوالات شما در مورد قیمت بوتاکس در ارومیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *