دکتر ریما سرحدیان - کلینیک پوست مو و زیبایی
آدرس: ارومیه، چهار راه شورا، خیابان شورا، ساختمان کاکران، بالای داروخانه دکتر مائیل، طبقه اول، واحد 201 و 202

بهترین دکتر تزریق ژل در ارومیه【نمونه کارها】+قیمت!

در دنیای زیبایی، داشتن لب های پر حجم و زیبا اهمیت بالایی دارد. تزریق ژل به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای زیبایی صورت است. از این رو انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل لب در ارومیه خیلی مهم است. وقتی به یک پزشک میتوان عنوان بهترین دکتر تزریق فیلر ارومیه گفت که در کار خود حرفه ای باشد. 

در این مقاله میخواهیم شما را با ژل لب و تزریق آن آشنا کنیم و بهترین دکتر تزریق ژل لب در ارومیه را به شما معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید. 

فهرست محتوای این صفحه

ژل لب دقیقاً چیست و از چه موادی تشکیل می‌شود؟

ژل لب، یک ماده ضخیم و ژل‌مانند است که به منظور افزایش حجم و تغییر شکل لب‌ها استفاده می‌شود. این ژل از موادی مانند هیالورونیک اسید تشکیل شده است که قابلیت نگهداری آب را دارد و به لب‌ها حجم و لطافت می‌بخشد. ژل لب همچنین حاوی مواد مرطوب کننده است که لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند.

اگر سوالی در خصوص خدمات تزریق ژل، قیمت ها و هزینه های مربوطه، مشاوره در خصوص مشکل خودتان و یا سایر موارد مربوط به این خدمات را دارید، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. منتظر صدای گرمتان هستیم.

خط 1 : ۰۴۴۳۳۴۳۶۹۶۹
خط 2 : ۰۴۴۳۳۴۳۷۹۷۹
خط 3 : 04433438989

پاسخ گویی (9 صبح تا 9 شب)

دکتر ریما سرحدیان

بهترین مرکز تزریق ژل لب در ارومیه

دکتر ریما سرحدیان،یک از افراد حاذق و با تجربه در زمینه تزریق ژل لب تخصص دارند. در مطب دکتر ریما سرحدیان  از ژل لب های باکیفیت استفاده برای مشتریان گرامی استفاده می شود. همچنین محیط مطب کاملا بهداشتی و استریل بوده که اگر به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل لب در ارومیه هستید، می توانید با دکتر ریما سرحدیان تماس بگیرید.

آدرس : ارومیه – چهار راه شورا – خیابان شورا، ساختمان کاکران – بالای داروخانه دکتر مائیل – طبقه اول – واحد 201 و 202​

قیمت تزریق ژل لب در ارومیه چقدر است؟

هزینه و قیمت تزریق ژل در ارومیه بستگی به عوامل مختلفی دارد، برای اطلاع از دقیق و دریافت قیمت ها، به صفحه قیمت تزریق ژل در ارومیه مراجعه نمایید.

برخی از نمونه کارهای تزریق ژل در ارومیه توسط دکتر ریما سرحدیان

ژل لب چه کاربردی دارد؟

تزریق ژل لب به منظور بهبود ظاهر لب‌ها و ایجاد لب‌های پرحجم و جذاب استفاده می‌شود. این روش می‌تواند اندازه و شکل لب‌ها را تغییر دهد و نقاط ضعف ظاهری مانند خطوط ریز و خشکی را بهبود بخشد. ژل لب همچنین می‌تواند به لب‌های باریک و نازک حجم و لطافت بیشتری بدهد.

فرق تزریق کردن ژل با تزریق کردن بوتاکس در چیست؟

ژل لب و بوتاکس هر دو روش های زیبایی هستند که برای بهبود ظاهر صورت استفاده می شوند، اما تفاوت های کلیدی بین این دو روش وجود دارد. ژل لب برای افزایش حجم لب ها و پر کردن خطوط و چین و چروک های لب استفاده می شود، در حالی که بوتاکس برای شل کردن عضلات و کاهش چین و چروک های صورت استفاده می شود.

ژل لب حدود 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد، در حالی که ماندگاری بوتاکس حدود 3 تا 6 ماه است. همچنین ژل لب معمولاً توسط پزشک متخصص زیبایی در مطب یا کلینیک تزریق می شود، در حالی که بوتاکس می تواند توسط پزشک عمومی یا متخصص پوست نیز تزریق شود.

ویژگی‌های یک ژل لب خوب

میزان ماندگاری ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی مانند نوع ژل، میزان تزریق و متابولیسم بدن فرد بستگی دارد. به طور معمول، ژل لب بین 6 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

مشاوره و استعلام قیمت
044-33436969 044-33437979 044-33438989 09141487241
اگر امکان تماس از جانب شما وجود ندارد
ما با شما تماس میگیریم
فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم

آیا می‌توان هر جایی ژل لب تزریق کرد؟

تزریق ژل لب یک روش پزشکی است و باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود. تزریق ژل لب در مکان های غیر معتبر می تواند خطرناک باشد و عوارض جانبی جدی مانند عفونت، کبودی و ناهمواری لب ها را به دنبال داشته باشد.

ویژگی های بهترین مرکز تزریق ژل لب چیست؟

بهترین مرکز تزریق ژل لب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

یکی از مهم‌ترین عوامل برای بهبود ظاهر لب‌ها و انجام تزریق ژل لب موفق، بهره‌گیری از پزشکان باتجربه است. پزشکانی که تخصص در زمینه زیبایی و آرایش داشته باشند، توانایی ارزیابی صحیح نیازمندی‌های مشتریان را دارند و می‌توانند نتایجی طبیعی و جذاب را به مشتریان خود ارائه دهند.

معیارهای مهم در انتخاب یک ژل لب خوب

در انتخاب ژل لب، باید معیارهای زیر در نظر گرفته شود:

میزان ماندگاری ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری ژل لب به عوامل زیر وابسته است:

متابولیسم بدن مشتریان

سرعت جذب و تخلیه ژل لب در بدن هر فرد ممکن است متفاوت باشد و میزان ماندگاری را تحت تأثیر قرار دهد.

نوع ژل

هر نوع ژل لب دارای ویژگی‌های متفاوتی است و میزان ماندگاری بر اساس نوع ژل تغییر می‌کند.

میزان حجم دهی

مقدار ژل لبی که تزریق می‌شود، بستگی به نیازمندی‌های مشتریان و توصیه پزشکان دارد. معمولاً میزان حجم دهی بیشتر منجر به ماندگاری بیشتر ژل لب می‌شود.

در همین زمینه بیشتر مطالعه کنید:
ورم لب بعد از تزریق ژل

از بین بردن ورم لب بعد از تزریق ژل|چند روز طول میکشد؟

ورم لب بعد از تزریق ژل یک عارضه رایج است که معمولاً ظرف چند روز برطرف می شود. با این حال، اگر ورم شما بیش از یک هفته طول کشید این 10 راهکار را استفاده کنید.

انواع تزریق ژل لب

تزریق ژل لب می‌تواند به صورت‌های مختلفی انجام شود، از جمله:

تزریق ژل لب چاک دار

در این روش، ژل لب به صورت چاک‌های کوچک تزریق می‌شود تا شکل و حجم لب‌ها به صورت دقیق و همگن تغییر کند.

تزریق ژل لب هالیوودی

این روش تزریق ژل لب برای ایجاد لب‌های بزرگتر و پرشکوه، معروف است. ژل لب به صورت خمیری به لب‌ها تزریق می‌شود تا حجم و شکل لب‌ها بطور قابل توجهی افزایش یابد.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

در این روش، ژل لب با استفاده از تکنیک‌های خاصی به لب‌ها تزریق می‌شود تا شکل و حجم طبیعی لب‌ها حفظ شود و نتیجه به نظر یکنواخت و طبیعی باشد.

تزریق ژل لب فانتزی

در این روش، از ژل لب با رنگ‌ها و فرمولاسیون‌های خاص برای ایجاد لب‌های دلخواه و خلاقانه استفاده می‌شود. این روش به عنوان یک روش نوآورانه و متفاوت برای ظاهر لب‌ها شناخته می‌شود.

تزریق ژل لب روسی

این روش تزریق ژل لب به صورتی است که شکل لب‌ها به نحوی ایجاد می‌شود که شباهتی به لب‌های روسی داشته باشد. این روش به عنوان یکی از روش‌های پرطرفدار تزریق ژل لب شناخته می‌شود.

تزریق ژل لب قلبی

در این روش، ژل لب به صورتی تزریق می‌شود که شکل لب‌ها شباهتی به قلب داشته باشد. این روش به عنوان یکی از روش‌های خلاقانه تزریق ژل لب مورد توجه قرار می‌گیرد.

تزریق ژل لب عروسکی

در این روش، ژل لب به صورتی تزریق می‌شود که شکل لب‌ها به شکل عروسک یا شخصیت‌های کارتونی بوده و به دلخواه مشتریان طراحی می‌شود.

هزینه تزریق ژل لب در کلینیک‌های معتبر، چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب در کلینیک‌های معتبر وابسته به عوامل متعددی است، از جمله:

به طور کلی، هزینه تزریق ژل لب در کلینیک‌های معتبر ممکن است در بازه قیمت‌های مختلفی قرار بگیرد. برای دقت در اطلاع از هزینه‌ها، بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کرده و با پزشکان مشورت نمایید.

چرا نباید هر جایی ژل لب تزریق کرد؟

تزریق ژل لب یک روش پزشکی است و باید توسط پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه انجام شود. عوارض جانبی جدی ممکن است در صورت انجام نادرست این روش به وجود آید. همچنین، استفاده از ژل لب در مکان‌های غیرمجاز و بدون مجوز قانونی ممنوع است و می‌تواند منجر به عوارض و مشکلات جدی برای مشتریان شود.

سوالات متداول در مورد تزریق ژل لب

با توجه به استفاده از مواد بی‌ حس کننده و ضد درد در زمان تزریق ژل لب، میزان درد و ناراحتی به حداقل می‌رسد. اما همه افراد به طور یکسان به درد و ناراحتی پاسخ نمی‌دهند و ممکن است در برخی موارد احساس درد کمی داشته باشید.

نتیجه تزریق ژل لب به صورت فوری قابل مشاهده است و لب‌های پرشکوه و جذاب شما پس از تزریق قابل تشخیص خواهند بود. با گذشت زمان و تطبیق ژل لب با بافت لب‌ها، نتیجه نهایی و ثابت‌تر قابل مشاهده خواهد بود.

مدت ماندگاری ژل لب متناسب با نوع و مارک مورد استفاده و همچنین با ویژگی‌های فردی متفاوت است. در برخی موارد، نیاز به جلسات تکراری برای حفظ و بهبود نتیجه ممکن است و در دیگر موارد، تزریق یک باره کافی است. پزشک شما می‌تواند بهترین راهنمایی را در این زمینه ارائه دهد.

تزریق ژل لب به طور کلی ایمن و بی‌خطر است، اما ممکن است در برخی موارد عوارض جانبی کمی مانند تورم، خارش یا احمرار در محل تزریق رخ دهد. این عوارض معمولاً بسیار کوتاه مدت و موقتی هستند و به طور طبیعی در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابند.

بعد از تزریق ژل لب، شما می‌توانید فوراً به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. با این حال، ممکن است پزشک شما توصیه‌های خاصی در مورد نحوه مراقبت و استفاده از لوازم آرایشی بعد از تزریق ارائه دهد. بهتر است این توصیه‌ها را دنبال کنید تا نتیجه بهتر و دوام بیشتری برای تزریق ژل لب خود داشته باشید.

نظرات در باره بهترین دکتر تزریق ژل در ارومیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه ها (از 4 دیدگاه)
  1. فرشته
    9 ماه پیش

    سلام
    میخواستم برای تزریق ژل به مطبتون مراجعه کنم. فقط قبلش یه سوالی داشتم. میشه بگید از چه مارک هایی برای تزریق ژل استفاده می کنید؟

    1. مدیر سایت
      9 ماه پیش

      سلام فرشته جان. در خدمتتون هستیم. ما از برند ژل های مختلفی استفاده می کنیم. برندی داریم که ماندگاری اون 8 الی 12 ماه هست. برندهایی هم هستن که ماندگاریشون 2 تا 3 سال هست.
      بستگی به انتخاب خود شما داره

  2. هستی
    8 ماه پیش

    سلام خانم دکتر سرحدیان عزیز،خسته نباشید و شب خوش عرض میکنم خدمت شما.
    خواستم بگم واقعا از کارتون راضی هستم و از ته دل خوشحالم که دکتر قابل و با ارزشی مثل شما عزیزجان رو تو شهرمون داریم و میتونیم از وجودشون بهره مند بشیم

    1. مدیر سایت
      8 ماه پیش

      ممنون هستی عزیز. خوشحالیم که از خدمات مجموعه دکتر سرحدیان راضی بودید.
      در خدمت شما عزیزان هستیم.